Vanzarile BMW, cel mai mare producator de automobile din clasa premium, au scazut cu un sfert in noiembrie, in contextul in care pana si consumatorii cu venituri mai mari au inceput sa fie mai precauti in a cumpara, din cauza crizei financiare, relateaza NewsIn

BMW: Scaderi in vanzari la nivel de grup cu 25% in noiembrie Vanzarile totale ale grupului au scazut cu 25,4%, la 96.570 vehicule, in timp ce vanzarile marcii BMW s-au redus cu 26,2%.

De asemenea, vanzarile automobilelor Mini au scazut cu 20,8%, iar marca Rolls-Royce s-a vandut cu 18,5% mai putin, fata de aceeasi perioada a anului trecut, informeaza NewsIn.

Vanzarile grupului din primele 11 luni din 2008 au scazut cu 1,8%, la 1,3 milioane vehicule.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.