Extrem de cunoscuta si de apreciata in Romania, Skoda Octavia este un exemplu excelent de marketing si de pozitionare pe piata. Normal ca, la un raport calitate/pret destul de bun, masina este foarte cautata de cumparatori, multi dintre ei vazand in acest model un fel de Golf cu alta sigla.
Vanzarile au mers pana acum atat de bine, incat Skoda a decis ca si prima generatie Octavia isi are inca locul pe piata, asa ca masina se vinde inca, pe unele piete, sub numele de Octavia Tour, desi ruleaza pe o platforma veche de 12 ani.
Nu ratati galeria foto! O gasiti aici.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Sotto
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Rezultate financiare ING Bank: chiar dacă inflația a crescut, banca a dat mai...
Sursa: futurebanking.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Urări de Sf Nicolae - Cele mai frumoase mesaje și felicitări de Sf Nicolae
Sursa: garbo.ro
-
Bogdan Antonescu, climatolog: „riscurile extreme din viitor pentru București”
Sursa: green.start-up.ro
-
Elena Vișcu, fosta soție a lui CRBL, despre viața de după divorț: Am trei...
Sursa: kudika.ro
-
Rareș Bogdan se retrage din conducerea PNL după apelul făcut de Ilie Bolojan
Sursa: wall-street.ro