Extrem de cunoscuta si de apreciata in Romania, Skoda Octavia este un exemplu excelent de marketing si de pozitionare pe piata. Normal ca, la un raport calitate/pret destul de bun, masina este foarte cautata de cumparatori, multi dintre ei vazand in acest model un fel de Golf cu alta sigla.
Vanzarile au mers pana acum atat de bine, incat Skoda a decis ca si prima generatie Octavia isi are inca locul pe piata, asa ca masina se vinde inca, pe unele piete, sub numele de Octavia Tour, desi ruleaza pe o platforma veche de 12 ani.
Nu ratati galeria foto! O gasiti aici.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Sotto
Sursa: Sotto
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro