"Intelegerea este echitabila atat in privinta protectiei mediului, cat si pentru industria auto europeana, puternic afectata de criza actuala", a declarat luni, pentru Reuters, parlamentarul britanic Martin Callanan.
Hotararea a fost criticata, insa, de reprezentantii organizatiilor de mediu, care considera ca masura avantajeaza marii producatori auto europeni, subminand in acelasi timp eforturile Uniunii Europene de a conduce lupta impotriva schimbarilor climatice globale, anunta Reuters, citat de NewsIn.
Astfel, emisiile de dioxid de carbon ale masinilor noi vor scadea la 130 grame/km. Masura trebuie sa fie aprobata de Parlamentul European si de cele 27 de state membre ale UE, inainte de a deveni lege, insa modificari ample nu sunt asteptate.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Startup-ul românesc care a construit cea mai performantă aplicație din Europa
Sursa: start-up.ro
-
Rezultate financiare ING Bank: chiar dacă inflația a crescut, banca a dat mai...
Sursa: futurebanking.ro
-
Cartofi dulci la cuptor - Rețetă delicioasă și sănătoasă
Sursa: garbo.ro
-
Restructurări în retail: Benetton se pregătește să închidă 500 de magazine
Sursa: retail.ro
-
Test Drive Dacia Spring: am fost și eu hater, dar este perfectă pentru oraș
Sursa: green.start-up.ro
-
Cum arăta Helmut Duckadam în luna noiembrie? Ultimele imagini cu eroul de la...
Sursa: kudika.ro
-
Divizia de leasing a BT a „înghițit-o” pe cea controlată de ungurii de la OTP...
Sursa: wall-street.ro