"Intelegerea este echitabila atat in privinta protectiei mediului, cat si pentru industria auto europeana, puternic afectata de criza actuala", a declarat luni, pentru Reuters, parlamentarul britanic Martin Callanan.
Hotararea a fost criticata, insa, de reprezentantii organizatiilor de mediu, care considera ca masura avantajeaza marii producatori auto europeni, subminand in acelasi timp eforturile Uniunii Europene de a conduce lupta impotriva schimbarilor climatice globale, anunta Reuters, citat de NewsIn.
Astfel, emisiile de dioxid de carbon ale masinilor noi vor scadea la 130 grame/km. Masura trebuie sa fie aprobata de Parlamentul European si de cele 27 de state membre ale UE, inainte de a deveni lege, insa modificari ample nu sunt asteptate.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Ciolacu anunță că TAROM își va „scoate cheltuiala” în doi ani
Sursa: wall-street.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro