Cu toate ca majoritatea jucatorilor de pe piata de publicitate online au preferat sa nu discute despre veniturile obtinute in prima jumatate a acestui an, acestia au oferit un barometru orientativ pentru valoarea unuia dintre cele mai interactive si ofertante medii de promovare – publicitatea online.
“Pentru primele sase luni o estimare a pietei de publicitate online ar fi de 6-8 milioane de euro. Trebuie avut in vedere si faptul ca toamna este o perioada de varf in ceea ce priveste bugetele directionate catre online”, a declarat, pentru Wall-Street, Orlando Nicoara, director executiv MediaPro Interactiv, divizia internet al grupului MediaPro.
Acesta a mai explicat ca valoarea pietei de publicitate online din Romania se va situa pana la finele anului la o valoare cuprinsa intre 14 si 18 milioane de euro.
Click aici pentru a afla si parerile celorlalti jucatori de pe piata de publicitate online: Vlad Popa (Internet Corp), Calin Rotarus (ARBO), Cristi Marinescu (Splendid Interactive), AdEvolution, Boom.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop bani 15–21 decembrie – Claritate, reajustări și maturizare în fața...
Sursa: garbo.ro
-
Lia Savonea, reacție furioasă după proteste: A desființat toate completele...
Sursa: kudika.ro