Dell incearca un nou asalt asupra Apple care este liderul pietei si care a facut fata diferitelor atacuri venite din partea altor firme.
Companii precum Microsoft Corp si Sony Corp au incercat si nu au reusit sa-si faca loc in piata dominata de iPod Apple si magazinele iTunes, a anuntat ziarul.
Playerul de muzica ale caror caracteristici Dell le-a testat contin un ecran mic de navigare si un buton de control pentru a cauta prin listele de muzica.
Conectarea la serviciile de muzica online se va face prin conexiune Wi-Fi, iar Dell va percepe un pret mai mic de 100 de dolari pe model. Prima incursiune Dell pe piata muzicala in 2003 a fost o mare dezamagire, dupa ce player-ul lansat de companie, DJ Ditty, nu a reusit sa rasune pe aceasta piata.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Marcel Ciolacu, susținător al Gabrielei Firea la PMB: Gabi, îți promit că îți...
Sursa: wall-street.ro