Compania Trotter Restaurant, detinatoarea restaurantelor La Mama, a deschis in Mamaia prima cafenea Cafepedia operata in sistem de franciza si a patra unitate a lantului, in urma unei investitii de 100.000 euro
Noua cafenea este situata in nordul statiunii Mamaia si are o suprafata utila de 500 metri patrati. Investitia in amenajarea si dotarea cafenelei a fost de aproximativ 100.000 euro, iar amortizarea costurilor este estimata a se realiza la finele sezonului estival din 2009, cafeneaua avand un caracter sezonier datorita locatiei sale pe litoral.

Cafepedia din Mamaia va functiona in sistem franciza, fiind considerata un proiect pilot pentru lansarea francizei Cafepedia. In 2008, Trotter Restaurant intentioneaza sa mai deschida doua cafenele, astfel incat numarul total sa ajunga la sase unitati. Reprezentantii companiei estimeaza o cifra de afaceri de peste un milion de euro pentru lantul Cafepedia, anul acesta.

Trotter Restaurant mai detine trei cafenele Cafepedia in zonele Alba Iulia, Universitate si Piata Romana, din Capitala. Lantul Cafepedia se adreseaza segmentului mediu-superior, mai ales oamenilor de afaceri cu varste cuprinse intre 35 si 40 de ani.

Trotter Restaurant detine, pe langa cafenelele Cafepedia, si lantul de restaurante La Mama. Brandul romanesc La Mama a fost lansat in 1999 si numara la ora actuala sapte restaurante. Cifra de afaceri in 2007 a fost de aproximativ opt milioane euro, iar pentru acest an reprezentantii companiei estimeaza o crestere de 50%, pana la 12 milioane de euro. La Mama are circa 500 de angajati atat in restaurante, cat si in unitatea proprie de productie, de depozitare si in biroul central si a avut anul trecut circa 4.000 de clienti zilnic.

Trotter Restaurant anunta in luna iunie ca isi propune in urmatorii cinci ani sa aiba o retea de 50 de francizori pentru restaurantele "La Mama" in afara Bucurestiului, dar ca dezvoltarea lantului de restaurante se va realiza in Capitala exclusiv de catre companie.

Principalii competitori pe segmentul de cafenele sunt Crem Caffe si Turabo, iar pentru brandul de restaurante concurenta este reprezentata de retelele City Grill sau Gregory’s.

Mai multe detalii despre lantul de cafenele Cafepedia:

Provocarile managerilor de restaurante si cafenele
Trotter Restaurant lanseaza franciza La Mama in afara Bucurestiului
La Mama si Cafepedia estimeaza afaceri de 12 mil. euro in 2008


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.