“Intr-o societate axata pe consum, asa cum este cea din Romania, promovarea unor produse de economisire pe termen lung, pensii sau asigurari de viata, este o adevarata provocare, cu atat mai mult cu cat potentialul de crestere al pietei este semnificativ. Se investeste foarte mult in publicitate si uneori se omite esentialul - pentru ca aceasta piata sa atinga nivelul de dezvoltare al tarilor din Europa Centrala si de Est, avem nevoie de o educatie financiara adecvata”, a declarat Shah Rouf, director general al Aviva Group Romania.
Despre autor:
Sursa: Gandul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro