Raiffeisen Bank reaminteste clientilor sai sa nu raspunda mesajelor electronice in care li se cere numarul de card si codul PIN, pentru a evita situatiile generate in ultima perioada de atacurile de tip phishing.
De asemenea, banca atrage atentia ca institutia nu solicita in nicio situatie, prin mesaje e-mail, informatii confidentiale de tipul parolei, a numarului de card sau a codului PIN, date care nu trebuie divulgate sub nici un motiv.
Raiffeisen Bank Romania este a treia banca dupa active de pe piata romaneasca si are o retea de peste 450 de unitati.
De la inceputul acestui an pana in prezent, si clienti ai altor banci - printre care Bancpost, Piraeus Bank, BRD-SocGen sau BCR - au fost tinta unor atacuri de tip phishing.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro