#5: Microsoft
Chiar daca de multe ori este considerta mai repede o companie care imita decat una care aduce inovatie, gigantul software Microsoft si-a concentrat atentia in ultima perioda in lansarea proiectului Surface, un nou computer touch-screen.
Pentru a ramane in competitia cu Google, Microsoft continua sa-si indrepte fondurile pentru investitii in directia perfectionarii algoritmilor de cautare.
#6: Tata Group
Tata Group apare pentru prima data in acest top, fiind propulsata de catre lansarea masiinii Nano ce costa doar 2.500 de dolari, un automobil special creat pentru mase.
Pretul, cel mai mic din lume, se datoreaza in primul rand unui model ingenios de reducere a costurilor, ce presupune vanzarea kit-ului auto antreprenorilor care il asambleaza pentru cumparatori.
#7: Nintendo
Producatorul de jocuri video apare pentru prima data in top 10 dupa ce a lansat pe piata celebra consola Wii, atragand astfel un nou segment de audienta.
Asadar, jocul Wii fitness duce pregatirea fizica spre un nou nivel. De asemenea, serviciile WiiWare vor oferi in curand programatorilor independenti o modalitate mult mai putin costisitoare de a livra jocuri online.
#8: Procter & Gamble
Cel mai mare producator de produse de larg consum din lume si-a subclasat rivalii datorita lansarii de noi produse, realizate in urma unor investitii majore in design si a deschiderii fata de ideile inovatoare venite din exteriorul companiei.
Totodata, succesul P&G consta in abilitatea de a descoperi noi piete de desfacere, cum ar fi, de exemplu, magazinele trecute cu vederea din cartiere ale regiunilor in curs de dezvoltare.
#9 Sony
Acum, cand afacerea cu electronicele este in continua crestere, iar Discul Blu-ray reprezinta un nou standard, prioritatea Sony devine dezvoltarea continutului online.
In acest proiect va fi inclusa o platforma sociala 3D, unde pasionatii de jocuri online vor putea interactiona si PlayStation Network, un canal creat special pentru muzica si videoclipuri.
#10 Nokia
Producatorul finlandez este cunoscut pentru faptul ca angajeaza specialisti care cerceteaza comportamentul de consum al utilizatorilor de telefoane mobile din tarile in curs de dezvoltare.
Asa se explica faptul ca, Nokia a devenit lider in tari precun India sau China.
Despre autor:
Citeste articolul integral in YourMoney
Sursa: YourMoney
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cum faci un pitch pentru orice afacere? Detalii la Factory Bootcamp - 17-18 mai
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă istorică pentru titlurile de stat Fidelis: ce dobânzi vor primi românii
Sursa: wall-street.ro
-
Unde își vor petrece fetițele Alinei Sorescu sărbătorile Pascale? Decizia...
Sursa: kudika.ro