Pe de alta parte, aportul veniturilor din zona de servicii postvanzare va creste si mai mult, conform lui Valmar. “Acestea, pe masura cresterii tarifelor, vor echilibra pierderea din partea de retail”. Oficialul APIA a mai adaugat ca in Romania sunt practicate tarife care reprezinta circa 30 la suta din cele de pe pietele auto din vestul Europei in ceea ce priveste serviciile, iar acest lucru limiteaza veniturile celor implicati in comertul cu masini. “In Germania, marginea unui dealer care isi face bine treaba este cuprinsa intre 1,5 si 2 la suta, iar la noi este de un pic peste 2 la suta, in 2007. Cred ca ne apropiem rapid de marginile de pe pietele din vest.
Despre autor:
Sursa: Gandul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro