Business 3 Iulie 2008 15:52
Unlock Market Research initiaza proiectul „Scoala de Moderare”, adresat viitorilor profesionisti in domeniul cercetarii de piata. Prima editie se va desfasura in perioada 1 iulie – 31 august si va oferi pregatire teoretica si practica unui numar de 10 tineri, studenti in cadrul unor facultati de profil (sociologie, marketing, comunicare).
Timp de doua luni cursantii vor invata care sunt pasii de urmat in cadrul proiectelor de cercetare de piata si vor avea apoi sansa sa aplice cunostintele dobandite, lucrand pe proiecte reale, derulate pentru clientii Unlock.

“Din ce in ce mai multe companii au inceput sa inteleaga cat de importanta este cercetarea pentru succesul proiectelor pe care le initiaza. Astfel ca acest domeniu creste intr-un ritm foarte rapid si are nevoie de profesionisti bine pregatiti, care sa raspunda cerintelor mediului de afaceri romanesc. Din contactele noastre cu mediul universitar, am simtit ca studentii isi doresc si au nevoie de experienta practica pentru a-si desavarsi pregatirea. Iata cum ne-a venit ideea sa lansam „Scoala de moderare”, in cadrul careia le vom impartasi tinerilor din experienta noastra. Moderarea, in special in cercetarea de piata, reprezinta arta de a fi empatic cu ceea ce simt si gandesc consumatorii. Pentru aceasta e necesar sa dobandesti un alt tip de control personal pentru doua sau mai multe ore si sa traiesti ceea ce traiesc (si spun ca traiesc) consumatorii.” a declarat Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research.

Cursurile sunt sustinute de moderatori cu experienta din cadrul Unlock si constau in sesiuni teoretice, on the job training, derularea de proiecte proprii si sesiuni de feedback pentru activitatile si proiectele desfasurate. Pentru activitatile din cadrul Scolii, Unlock Market Research a pus la dispozitie 2 sali de moderare, 2 sali de vizionare, o sala de curs si o sala de focus-group extins.

„In cadrul „Scolii de Moderare” cursantii au ocazia sa realizeze integral proiecte in-house, fiind implicati in toate etapele acestora, de la metodologie si sampling, la realizarea ghidului de discutie, a esantionului, pana la coordonarea unei sesiuni de focus-group, debriefing si analiza, primind feedback in fiecare moment”, a adaugat Adina Vlad.

Unlock Market Research este o companie de cercetare strategica cu servicii integrate. Unlock ofera clientilor sai cercetari de piata sau sociale care pot servi drept inspiratie pentru specialistii in marketing si pentru echipele de creatie din agentii si companii. Printre clientii companiei se numara: Coca-Cola, Orange, Microsoft, Radio 21, Tnuva, Europa FM etc.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.