La nivel mondial, la fiecare opt minute apare cate o franciza. Rodipet, Romstal, Esprit, Pizza Hut, Germanos, KFC, Motor Jeans sunt doar cateva dintre „afacerile la cheie” care pot fi dezvoltate cu succes.
Comertul, cel mai atractiv domeniu pentru franciza
Achizitionarea unei francize presupune, pe langa taxa propriu-zisa de intrare in franciza, o serie de alte cheltuieli initiale printre care costurile cu amenajarea spatiului, achizitionarea stocului de marfa, taxele de publicitate si redeventele platite catre „compania mama”. Taxele de intrare in retea difera in functie de domeniul de activitate.
Astfel, daca in sectorul de servicii taxa variaza intre 500 de euro si poate depasi 2 milioane de euro in cazul lanturilor hoteliere, in sectorul retail aceasta este intre zero si 200.000 euro pentru marcile internationale de renume.
Despre autor:
Sursa: Gandul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro