Probabil ca ar descuraja comunicarea si ar dezavantaja anumite categorii, pentru care telefonia mobila ar
deveni din nou un serviciu mai putin accesibil”, ne-a declarat Tereza Valcan, Corporate Affairs Manager Cosmote Romania. Urmarile acestei masuri, greu de prevazut Reprezentantul Orange Romania crede ca acest model impus mai mult in Statele Unite si o parte din Asia nu prea-si are locul in Europa, pentru ca nici un utilizator de aici nu este obisnuit cu schimbarea. Mai mult, nu exista nici un fapt care sa confirme ca respectivii clienti din SUA sau Asia sunt multumiti de acest serviciu.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro