Wilkins Lee Creative a demarat pentru Accent Travel & Events primul concurs viral din Romania dedicat utilizatorilor retelei sociale Twitter.
Sub sloganul “Urmareste-ne pe Twitter si castiga!”, utilizatorii acestui serviciu au avut posibilitatea de a se inscrie in concurs prin simpla includere a companiei Accent Travel & Events in propriul grup de prieteni, iar premiile campaniei au fost doua excursii la Marea Neagra in perioada 13-15.06.2008, oferite prin tragere la sorti joi, 12 iunie.

“Obiectivul principal al campaniei a fost insasi construirea prezentei pentru Accent Travel & Events in aceasta retea, avand in vedere potentialul de instrument comunicational demn de exploatat pe care aceasta il pune la dispozitie in media digitala. Am optat pentru derularea unei promotii, ca prima actiune, tocmai pentru a raspunde caracterului interactiv al mediului si pentru a atinge un nivel de word-of-click important intr-un timp foarte scurt. Prin implicarea utilizatorilor si pozitionarea dinamica a clientului, menita sa depaseasca simplul statut de anuntator, s-a reusit construirea unei audiente active pentru viitoarele comunicari si actiuni intreprinse de acesta”, a declarat Lee Wilkins, CEO Wilkins Lee Creative.

Wilkins Lee Creative este o agentie de marketing digital ce isi propune sa construiasca si sa sustina dezvoltarea brand-urilor interactive, identificand in permanenta concepte si instrumente customizate pentru un domeniu aflat in permanenta schimbare.

Accent Travel este o agentie cu experienta pe piata serviciilor turistice, care si-a castigat prestigiul prin calitatea si promptitudinea ofertelor, avand in spate o echipa entuziasta, cu pregatire profesionala in turism.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.