Opt agentii romanesti au intrat pe lista scurta a patru sectiuni care si-au anuntat deja finalistii la Festivalul de Publicitate de la Cannes Lions, potrivit website-ului competitiei.

Agentiile din Romania care au ajuns pe lista finalistilor anuntati pana acum la Cannes Lions sunt: Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi Advertising, Publicis (Press Lions), Starcom Media Vest Group, Propaganda si Webstyler (Media Lions), McCann Erickson Romania, (Direct Lions) si Leo Burnett & Target Romania (Radio Lions).

In sectiunea Press Lions, Graffiti BBDO a intrat in finala cu o lucrare pentru Mountain Dew, Saatchi & Saatchi cu patru lucrari pentru Ariel, iar Publicis Romania cu o lucrare pentru Nissan Tiida.

In categoria Media Lions, pe lista finalistilor, la categoria "Best Use of Magazines", agentia Starcom Media Vest Group este prezenta cu campania impotriva cancerului la san, agentia Propaganda participa cu campania despre clinica pentru chirurgie plastica, iar la sectiunea "Best Use of Internet/New Media", agentia Webstyler este prezenta cu campania "Alo 322" apartinand campaniei privind sustinerea lui Traian Basescu la referendumul din 2007.

"Anul trecut am obtinut primul premiu romanesc la Cannes, iar acum suntem iar in finala. O singura intrare semnata de Starcom, o nominalizare obtinuta. Felicitari si succes tuturor finalistilor din Romania!", a declarat managing director al Starcom MediaVest Group, Carmen Chipuc.

Sectiunea "Direct Lions" are ca finalista agentia McCann Erickson cu lucrarea "Asociatia pentru promovarea drepturilor femeilor din Romania".

In finala "Radio Lions" a intrat Leo Burnett&Target cu o lucrare pentru Western Union, "Transfer de bani".
"Primele rezultate, prima nominalizare pentru Leo Burnett. Si mai ales, intr-o categorie extrem de competitiva, in care foarte rar vedem campanii romanesti pe short list. Felicitari colegilor implicati in acest proiect! Speram ca aceasta lucrare sa confirme asa cum a facut-o la toate festivalurile la care a participat pana acum. Asteptam cu interes finala!", a declarat managing director la Leo Burnett, Roxana Dumitru.

Festivalul international de publicitate de la Cannes a debutat duminica, 15 iunie, cu opt seminarii si trei workshopuri, cele mai multe prezentari avand ca tema centrala dezvoltarea online-ului si modurile de imbunatatire a publicitatii, dar si a continutului, astfel incat utilizatorul sa devina fidel serviciilor.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.