Gerovital, marca a companiei clujene Farmec, conduce in topul vanzarilor de cosmetice din punct de vedere cantitativ
Peste un sfert din cantitatea totala de cosmetice vandute in Romania apartine Farmec Cluj-Napoca, se arata intr-un studiu realizat de compania de cercetare de piata ACNielsen. Mai precis, compania a comercializat anul trecut aproximativ 44.500 de litri de cosmetice, dintr-un total de 170.800. Valoric, producatorul autohton detine o cota de 18,3%, situandu-se astfel pe locul secund, dupa L’Oreal. Pe locul trei se situeaza tot un producator autohton, Elmiplant, care detine o cota de piata de aproximativ 6%.
Cele mai cautate produse de la Farmec sunt cele de ingrijire a fetei, care genereaza 60% din total vanzari. Acest tip de cosmetice alaturi de cele pentru ingrijirea ochilor detin o cota de piata de 26,1%, plasand Farmec pe prima pozitie din punctul de vedere al volumelor.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.