Altex atrage atentia asupra unei serii de tentative de frauda prin intermediul SMS-urilor dupa ce in ultima saptamana au fost semnalate mai multe cazuri in care era folosit numele companiei, potrivit unui comunicat al firmei remis miercuri NewsIn.

Potrivit Altex, o serie de utilizatori de cartele preplatite GSM au primit mesaje SMS prin care erau anuntati ca au castigat un premiu oferit de companie, iar pentru a intra in posesia premiului, li se cere transmiterea de date personale, apelarea unor anumite numere de telefon sau achizita de cartele valorice si trimiterea codului de acces.

Reprezentantii companiei sustin ca aceste mesaje nu au nici o legatura cu Altex care nu solicita niciodata clientilor sai prin SMS, e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin oricare alte modalitati informatii referitoare la conturi bancare, parole personale sau coduri de reincarcare. In plus, Altex nu foloseste aceste modalitati de comunicare pentru anuntarea promotiilor sau campaniilor derulate, se mai arata in comunicat.

"In ultima perioada a crescut numarul tentativelor de frauda prin mesaje transmise prin SMS sau e-mail. Anuntam ca Altex nu organizeaza nici o campanie prin care sa ofere bonusuri si gratuitati in schimbul datelor personale, confidentiale sau a codurilor de reincarcare. Mai mult decat atat, acest tip de tentative de frauda s-a intalnit din ce in ce mai des in ultima perioada si a atins din ce in ce mai multe companii. Recomandam celor ce primesc astfel de mesaje sa fie circumspecti si sa verifice de fiecare data valabiliatea promotiilor anuntate prin serviciile de Relatii Clienti" a spus directorul de retail al Altex Romania, Raul Filip.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.