Amplasat in incinta hotelului JW Marriott, magazinul se afla pe un singur etaj, este impartit in cinci zone si are o gama larga de incaltaminte pentru femei si barbati, accesorii, ochelari de soare creati de directorul artistic Marc Jacobs, genti, genti de voiaj, precum si o colectie de textile colorate, o varitate de cravate si curele elegante.
"Este primul pas pe care il facem pe piata din Romania. Vom vedea ce ne rezerva si viitorul si putem apoi sa vorbim si de deschiderea unor noi magazine. Daca vom avea succes cu acest prim magazin, nu este exclus sa deschidem un al doilea magazin pe aceasta piata. Mai putem spune ca deschiderea magazinului din Bucuresti confirma dorinta casei de a participa activ la deschiderea granitelor Europei", au adaugat reprezentantii Louis Vuitton.
Brand al grupului Moet Hennesy Louis Vuitton (LVMH), Louis Vuitton detine peste 400 de magazine la nivel mondial in 59 de tari si inglobeaza produse din piele, pantofi, ceasuri, bijuterii, haine, accesorii, instrumente de scris si ochelari de soare.

Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Cum să trimiți cele mai sexy sms-uri care îl vor face să se gândească la tine...
Sursa: kudika.ro