Business 2 Mai 2008 15:08
Vanzarile de produse si servicii online inregistrate in perioada premergatoare sarbatorilor de Paste au atins valoare de 3,8 milioane euro, in crestere cu 50% fata de aceasi perioada a anului trecut, potrivit unui comunicat al Gecad Group.
Media lunara a unei tranzactii online a crescut, de asemenea, de la 87 euro, in primul trimestru din 2008, la 98 euro, in luna aprilie. Principalele produse si servicii comercializate in aceasta perioada au fost cele din industria telecom, produse IT&C, carti, jucarii si bilete la spectacole. Pachetele turistice si biletele de avion au avut, de asemenea, o pondere importanta, acestea fiind insa achizitionate in lunile anterioare pentru perioada ce include Pastele si 1 mai.

"Produsele si serviciile din turism, telecom si IT aduc cea mai mare parte a veniturilor in general, indiferent de momentul anului. Pana in acest moment, au prins cel mai bine la utilizatorul roman de internet. Spre deosebire de anul trecut insa, de data aceasta cumparaturile online de Paste au inclus si alte tipuri de produse, respectiv carti si jucarii, produse pretabile pentru cadouri", a declarat directorul general al Gecad ePayment, Carmen Sebe.

Potrivit statisticilor din sistemul ePayment, cele mai multe cumparaturi s-au efectuat in perioada 15-17 aprilie si 21-25 aprilie, cand numarul mediu de tranzactii zilnice a ajuns la 1.700, depasind uneori si 2.000 de comenzi, spre deosebire de luna martie cand numarul mediu de comenzi zilnice a fost de 1.100-1.200.

Reprezentantii Gecad estimeaza pentru urmatoarea perioada cresterea vanzarilor de pachete turistice si bilete la spectacole, avand in vedere ca va incepe sezonul de vara si o serie lunga de concerte.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.