Pentru a primi un certificat digital, platitorii trebuie sa se inregistreze ca utilizator al serviciului „Depunere declaratii on-line”, aflat pe site-ul Ministerului Economiei si Finantelor, portalul ANAF. Persoana imputernicita va completa si va transmite, electronic, cererea pentru obtinerea certificatului fiscal (formularul 140), pe care o poate descarca de pe portalul ANAF (http://anaf.mfinante.ro / sectiunea: asistenta contribuabili / toate formularele, cu explicatii / formularul 140).
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro