Dupa mai bine de trei luni de liniste printre rafturi, companiile „au copt“ metode dintre cele mai diverse pentru atragerea clientilor.

Daca nu stiti cu precizie ce vreti sa cumparati, drumul pana la supermarket ar putea deveni o aventura ce va rapeste mult timp. Dupa mai bine de trei luni, promotiile au invadat magazinele, iar companiile mizeaza pe inovatie si pe prima de Paste pentru a-si vinde cat mai bine produsele.

Plasma cu sistem home cinema cadou, cozonac italian la pachet cu vin frantuzesc, bere cu rucsac cadou, crema cu sampon la pret soc, gratar cu carbuni inclus i in pret, toate asalteaza privirea cumparatorului la intrarea in magazin. La iesirea din magazin sunt aliniate autoturismele cu pret special, vacant ele in Antalya la pret de Costinesti si nelipsitele tombole de Sarbatori.

„Numarul de promotii va exploda, practic, in aceasta sapta mana, inaintea Pastelui“, ne-a spus un reprezentant al magazinului Carrefour din Baneasa. Cele mai aglomerate zile la cumparaturi vor fi miercuri, joi si vineri. Sambata, magazinele vor avea program scurt si vor fi deschise pana la ora 17.00.

Magazinele Carrefour vor fi cu atat mai aglomerate cu cat, de la mijlocul acestei saptamani, se vor pune in vanzare bilete si lozuri Loto, in punctele „fierbinti“ - la casa, la tabac, in raionul de produse IT si la agentiile Carrefour Voiaj.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.