Dupa ce, numai anul trecut, Romtelecom a pierdut peste 400.000 de clienti de telefonie fixa, circa 10% din total, de curand operatorul a reusit sa stopeze „hemoragia“ si sa atraga foarte multi client i prin celelalte servicii, de televiziune digitala si internet in banda larga. Serviciul de televiziune digitala Dolce de la Romtelecom, lansat in noiembrie 2006, a atins o jumatate de milion de clienti, la 16 luni de la lansarea pe piata.
Serviciul Dolce este utilizat acum, pe aproximativ 700.000 de televizoare, de mai mult de 1,5 milioane de romani. „Cu o medie de abonare de aproximativ 30.000 de clienti pe luna, Dolce s-a dovedit a fi alegerea preferata de romani pentru servicii de televiziune de calitate, atat in ceea ce priveste continutul, cat si calitatea tehnica“, a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.
Lider pe piata serviciilor de televiziune digitala prin satelit in Romania este RCS&RDS, al carui serviciu, DigiTV, are peste 600.000 de clienti, dupa ultima raportare din iulie 2006. Compania nu a comunicat evolutia numarului de clienti in acest an.
Si serviciul de internet in banda larga al Romtelecom, ClickNet, va atinge in curand pragul de 500.000 de clienti, dupa spusele lui Catalin Dima, directorul juridic si de relatii externe al companiei. „ClickNet a fost puternic promovat de companie in anul 2007, si rezultatele se vad. Vom continua sa fim agresivi pe aceasta zona de business“, a precizat Dima.
Romtelecom, deschisa spre achizitii
Compania a anuntat, de asemenea, ca doreste sa sustina cresterea prin achizitii. „Ne vom concentra spre cresterea serviciilor de date, a televiziunii prin satelit, si pe consolidarea telefoniei fixe care este o prioritate pentru noi. Urmarim si o crestere prin achizitii, pe langa cresterea organica“, a adaugat Catalin Dima. Reprezentantii Romtelecom spun ca atata timp cat considera ca o societate are valoare pentru companie si ca poate asigura un avantaj concurential, vor studia posibilitatea de a achizitiona o asemenea firma. „Totusi, aceasta nu este o sarcina usoara, suntem o societate mare si trebuie sa investigam fiecare caz cu grija, sa avem un plan despre cum se va desfasura achizitia“, ne-a comunicat compania.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro