Inaugurarea Baneasa Shopping City ii aduce consumatorului roman posibilitatea de a avea acasa branduri precum Armani Collezioni, Burberry sau Lagerfeld.

Incepind cu 18 aprilie, bucurestenii si nu numai se pot bucura de zeci de branduri noi pentru piata autohtona, toate intr-un singur centru comercial.

Considerat cel mai mare mall de fashion din tara, Baneasa Shopping City se intinde pe o suprafata inchiriabila de 85.000 de metri patrati ce va gazdui peste 220 de magazine, restaurante, unitati de servicii si distractie la cele mai inalte standarde europene.

La categoria haine, oferta este pe cit de variata pe atit de fresh, mai ales ca „ancorele“ centrului comercial sint reprezentate de patru nume noi: Peek&Cloppenburg, Solmar, Inditex si Azadea Group.
Cunoscut la nivel international datorita marcilor pe care le reprezinta, precum: Armani Collezioni, Hugo Boss, Polo Ralph Lauren, Max Mara, Ralph Lauren, Vogue, Burberry, Ermenegildo Zegna si Lagerfeld, branduri de sport, ca Adidas si Esprit, ori branduri de jeansi, ca Armani Jeans, Calvin Klein Jeans, Diesel si DKNY Jeans, Peek& Cloppenburg este brand lider pe piata germana.

Nemtii deschid in Baneasa Shopping City un department store cu o colectie de peste 200 de marci internationale, acesta fiind cel mai mare magazin de fashion din Romania cu o suprafata de aproximativ 4.000 de metri patrati distribuiti pe doua niveluri.

Solmar va veni in mall-ul din Baneasa cu un numar de 11 magazine. In afara de brandurile care deja reprezinta compania, cum ar fi Promod, Castro, Jennyfer, Parfois si IT+, Solmar a mai semnat parteneriate cu Grupul Max Mara pentru brandurile Max Mara Weekend, Marina Rinaldi si Max&Co., cu Mosaic Fashion din Marea Britanie, cu Oasis si, de curind, cu Karen Millen.

La rindul sau, Inditex, unul dintre cei mai mari retaileri de fashion cu peste 3.500 de outleturi in 68 de tari din Europa, Statele Unite, Asia si Africa, va deschide 7 magazine: ZARA - Pull and Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho si Zara Home.

Totodata, Azadea Group, una dintre cele mai dezvoltate companii de retail care opereaza francize internationale in Orientul Mijlociu, regiunea GCC si Europa de Est, va aduce in Baneasa Shopping City cele 7 branduri acoperind in acelasi timp 5 sectiuni de fashion: moda si imbracaminte pentru intreaga familie, printre acestea numarindu-se Piazza Italia, Salsa Jeans sau Xanaka.

Centrul comercial Baneasa Shopping City se anunta si un „templu“ al accesoriilor si al pantofilor, oferta fiind pentru toate gusturile. Astfel, pasionatii de astfel de obiecte isi pot cumpara accesorii de la Assortie, Colours&Beauty, Bags&More sau Mandarina Duck fara a mai pleca din tara. Nu vor lipsi insa nici marci cu care consumatorii s-au obisnuit deja prin magazinele bucurestene, precum It+Acc, Parfois, La Pink, Accessorize, Dada si Sun Glass Gut.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.