Producatorul romanesc de ferestre si usi din PVC, Casa Noastra, vizeaza in acest an o crestere de 50% a cifrei de afaceri intr-o piata disputata de peste 3.000 jucatori, estimata la un miliard de euro, termopanul din PVC inghitind 73% din piata.

De la sfarsitul anului 2001 si pana in 2004, Casa Noastra, un business 100% romanesc construit de Stefan Cherciu si Cosmin Ionescu in urma cu 13 ani, a activat ca reprezentant al productiei de termopan PVC pe zona Dolj, dupa care a inceput propria productie de ferestre si usi din termopan PVC, cu o fabrica situata la Pielesti, la 5 km de orasul Craiova.

“Caracteristica primara a pietei termopanului din Romania este ca se afla abia la inceput de drum, sunt foarte multi jucatori de dimensiune mica si medie, cu o prezenta locala, maxim regionala. Trebuie facuta o distinctie intre furnizorii de materii prime pentru aceasta industrie si producatorii de ferestre si usi, deoarece la nivelul consumatorului se face confuzie”, a declarat, pentru Wall-Street, vicepresedintele Casa Noastra, Cosmin Ionescu (foto).

Piata de termopane apartine in prezent producatorilor de profil PVC Gealan si Rehau, care insa “reprezinta doar o parte din componenta pietei. Avand cifre de afaceri mai mici (n.r- restul jucatorilor locali), bugetul de promovare este redus si atunci singurii care isi fac reclama pe piata sunt producatorii mari de profile”, spune Ionescu.

O alta privire asupra pietei de termopane dezvaluie o piata mai vasta, in care PVC-ul ocupa locul central. Astfel, piata materialelor termoizolante include ferestrele si usile din PVC, aluminiu sau lemn multistratificat. Datorita fragmentarii accentuate, si studiile sunt dificil de realizat, apreciaza vicepresedintele Casa Noastra.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.