Real Hypermarket, divizia de hipermarketuri a grupului de retail german Metro, a deschis un al doilea magazin in Bucuresti, in urma unei investitii totale de 22,5 milioane de euro. Planurile de extindere ale retailerului vizeaza inaugurarea a sapte noi unitati pana la sfarsitul anului acesta, investitia totala insumand 150 de milioane de euro.
Real Hypermarket deschide un nou hypermarket in Bucuresti cu 22,5 mil. euro “Programul investitional de anul acesta se axeaza pe extinderea retelei cu sapte noi magazine, inclusiv Bucuresti Berceni, investitie care se va cifra in jurul valorii de 150 milioane de euro. Planul initial de expansiune pentru primii trei ani pe piata din Romania presupunea ca reteaua Real sa ajunga la 21 de hipermarketuri, care sa acopere intreaga tara, insa daca evolutiile o vor permite, este posibil ca acest numar sa creasca”, a declarat directorul general al Real Hypermarket Romania, Tjeerd Jegen.

Noul magazin din Bucuresti este situat in zona Berceni, langa Metro, si dispune de o suprafata totala construita de 14.000 de metri patrati, similara magazinului din zona Vitan. Hypermarketul, care va fi deschis non-stop, are o suprafata de vanzare de 7.320 de metri patrati si o parcare terana cu o capacitate de 600 de locuri.

Pana in noiembrie-decembrie, anul acesta, compania vizeaza deschiderea a unor noi magazine in Oradea, Arad si Bacau, in conditiile in care “in Romania, exista o mare nevoie de comert modern, de aceea piata locala este una foarte atractiva. Piata va mai creste intr-un ritm similar ca pana cel de acum, insa in 3-4 ani, cadenta inregistrata va fi una mai lenta”, potrivit aprecierilor lui Jegen.

Pentru fiecare magazin, Real Hypermarket angajeaza intre 400 si 700 de lucratori, pana in total fiind unul dintre cei mai mari angajatori, cu peste 10.000 de angajati pentru cele 15 magazine pe care le opereaza in toata tara. "Pentru ca facem parte din top market, ii platim mai mult pe angajatii nostri comparativ cu nivelul mediu al pietei", a explicat directorul general al companiei.

Piata totala a produselor de larg consum (FMCG) a crescut, anul trecut, in volum, cu 9,9% si cu 19,5% din punct de vedere valoric, comparativ cu cu 2006. Magazinele de proximitate raman in topul preferintelor cumparatorilor romani, pozitionandu-se ca cel de-al doilea mare canal de distributie de pe piata de profil, potrivit studiilor MEMRB.

Dintre canalele de distributie, supermarketurile si hipermarketurile si-au adjudecat, anul trecut, peste 50% din totalul pietei, vanzand, ca volum, cu 53% mai mult decat anul precedent si ca valoare, cu 42%.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.