Energie, dinamica, cresteri rapide, schimbare, razgandeli, incertitudine, putere si orgolii – acestea ar fi caracteristicile care plaseaza publicitatea online din Romania la varsta pubertatii. Primul studiu detaliat al audientelor pe Internet, care va fi publicat de BRAT in luna mai, va cuminti putin piata si ii va inlesni drumul spre maturizare.
In urmatoarea etapa, publicitatea pe Internet va deveni mai receptiva la nevoile si dorintele consumatorului si va stabili cat anume din modelul pietelor adulte vecine vrea sa urmeze. Marii publisheri offline se vor desprinde de brokerii de publicitate, care vor aduna sub umbrela lor zeci si sute de site-uri mici, cu continut variat, sustin jucatorii din industrie.

“In acest moment, cred ca piata de la noi a ajuns in sfarsit la pubertate, cu toate manifestarile specifice varstei”, ne-a declarat Sorel Radu, director de vanzari al Grupului Realitatea-Catavencu. “Vad, de exemplu, cum decurg discutiile de pe blogurile «reprezentantilor» acestei industrii si observ acolo un soi de nervozitate amestecata cu nerabdare, uneori cu pripeala si definitiv cu orgolii”.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.