Masinile non-euro din Romania ar putea fi retrase din circulatie incepand cu 2011, in baza unei directive a Uniunii Europene privind scoaterea din uz a acestor autovehicule, aflata in dezbaterea Executivului european, costurile de casare si dezmembrare urmand sa fie suportate de la bugetul de stat, informeaza Ziarul Financiar.
Din categoria masinilor non-euro mai fac parte masini precum Trabant, Oltcit, Opel Ascona, Renault 16, Renault 21, Opel Kadett, Renault 5, anunta Evenimentul Zilei.
Parcul de masini din Romania are o varsta medie de peste 13 ani, iar autoturismele cu norma de poluare non-euro, Euro 1 si Euro 2 reprezentau, in 2005, aproximativ 90% din structura acestuia. “La nivelul Uniunii Europene se discuta tot mai intens asupra unei directive de scoatere din circulatie incepand cu anul 2011 a autoturismelor non-euro. In aceste conditii, Romania va asigura de la bugetul de stat toate costurile de casare si dezmembrare a autoturismelor non-euro”, arata un document guvernamental, citat de Gardianul.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro