Ministrul a mentionat ca exista mai mult variante ale acestui proiect. Constructia aeroportului de sud, se va finaliza in maxim doi ani.
Datorita dezvoltarii imobiliare a zonei de sud, si a normelor de mediu, se va produce o scadere a traficului aerian pe aeroportul Baneasa, avand ca rezultat creearea restrictiilor de trafic.Aeroportul Baneasa va ramane un aeroport care va primi aeronave mici, elicoptere, avioane particulare si de business.
"Orice capitala din lume care se respecta are un astfel de aeroport de oras. Asta are in vedere si Ministerul Transporturilor pentru Aeroportul Baneasa. Va deveni un aeroport de oras in aproximativ 7-8 ani, destinat in special curselor de business si a avioanelor de capacitate mica", a declarat, citat de NewsIn, directorul Aeroportului Baneasa, Stefan Mladin.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Ce se întâmplă în creierul tău când faci s*x – dezvăluirile care au încins...
Sursa: kudika.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro