Ministrul a mentionat ca exista mai mult variante ale acestui proiect. Constructia aeroportului de sud, se va finaliza in maxim doi ani.
Datorita dezvoltarii imobiliare a zonei de sud, si a normelor de mediu, se va produce o scadere a traficului aerian pe aeroportul Baneasa, avand ca rezultat creearea restrictiilor de trafic.Aeroportul Baneasa va ramane un aeroport care va primi aeronave mici, elicoptere, avioane particulare si de business.
"Orice capitala din lume care se respecta are un astfel de aeroport de oras. Asta are in vedere si Ministerul Transporturilor pentru Aeroportul Baneasa. Va deveni un aeroport de oras in aproximativ 7-8 ani, destinat in special curselor de business si a avioanelor de capacitate mica", a declarat, citat de NewsIn, directorul Aeroportului Baneasa, Stefan Mladin.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Transformă-ți grădina într-un paradis: 10 obiecte de decor potrivite pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Când nu mai poți avea încredere în nimeni... ai încredere în sufletul tău
Sursa: kudika.ro
-
Raiffeisen Bank va folosi un instrument digital realizat de iFactor pentru...
Sursa: futurebanking.ro
-
Amânare în dosarul 2 mai: Judecătoarea a cerut să fie retrasă din dosar
Sursa: wall-street.ro