Cu o investitie de 20 de milioane euro in tehnologie performanta, G. CANALE&C. urmareste majorarea cu 50% a cifrei de afaceri in 2008
Intr-o piata dominata de 7 jucatori principali, Grupul G. CANALE&C. se orienteaza catre cresterea calitatii serviciilor, prin efectuarea de investitii in tehnologie de ultima ora. Cu o investitie de peste 20 milioane euro in perioada 2006-2007, G. CANALE&C. isi propune sa devina lider de piata pe segmentul de carti si printuri publicitare ca raspuns la o crestere a cererii de piata.

“Nivelul ridicat al tehnologiei pe care o utilizam in prezent permite reducerea timpului de productie, o constanta in asigurarea calitatii, precum si posibilitatea producerii unor game complexe de produse, atat la nivel editorial (carti, reviste), cat si la nivel comercial (materiale publicitare).”, a declarat Giuseppe Canale, Administrator G. CANALE&C.

In 2008, compania planuieste investitii in valoare de 8 milioane euro, care constau in construirea unei noi locatii si achizitionarea de utilaje noi, menite sa asigure cresterea productivitatii, si totodata sa permita producerea unor game diversificate de produse.Anul trecut, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 7.5 milioane euro, iar pentru 2008, estimeaza cresterea acesteia cu un procent de pana la 50%.

“In urmatoarea perioada, piata se va orienta catre dezvoltarea domeniului publicitar, iar segmentul de revista va avea o dinamica constanta, in timp ce editurile de carti au asistat inca din 2007 la o crestere importanta. Pe acest segment trendul va fi acelasi in anii urmatori, in principal datorita cresterii interesului consumatorilor pentru cartile tiparite la culoare (carti fotografice, carti pentru copii, coffee-table books, etc).”, a afirmat Giuseppe Canale.

O alta crestere pe care grupul G. CANALE&C. o estimeaza se refera la segmentul tiparirii de carti pentru ziare. In prezent, din ce in ce mai multe ziare insereaza in cadrul editiilor suplimente de tip carti si reviste, ceea ce duce la o crestere semnificativa a volumului de produse tiparite. In ceea ce priveste piata romaneasca, G. CANALE&C. este de parere ca in Romania exista un potential important care va fi atins in urmatorii 7 - 8 ani, urmand sa atinga nivelul la care se situeaza in prezent alte tari din Europa, caracterizate prin volume foarte ridicate.

Fundata in anul 1915 de catre Giacomo Canale, compania G. CANALE & C. detine in prezent 4 locatii in Europa, cu peste 600 de angajati. In Romania, compania are o reprezentanta cu peste 160 de angajati.
Compania are ca principal obiect de activitate tiparirea offset si web offset, utilizand toate tipurile de legare si finisare: brosare, cusut cu ata, capsare, coperti cu scoarta, carti cartonate, cataloage si produse comerciale lipite, precum si toate operatiile manuale de finisare.
De asemenea, compania produce toate categoriile de materiale ilustrate, precum enciclopedii, cataloage, carti, dictionare, reviste, materiale promotionale, calendare si suplimente pentru ziare.
Incepand cu anul 2004, compania G.CANALE & C. detine certificarea ISO 9001 si este in proces de certificare ISO 14001.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.