arde de euro. „Profitul industriei de asigurari nu este numai in buzunarele patronilor de ateliere auto. Acestia isi impart «castigurile» cu importatorii de piese si dealerii auto, pentru ca de cele mai multe ori service-urile apartin acestora din urma“, explica Moldovan.
In aceasta filiera, totul functioneaza „ca la carte“. Dealerii auto vand autoturismele noi la preturi destul de mici, si astfel au asigurata clientela. „In mod logic, nici piesele de schimb nu ar trebui sa fie atat de scumpe pe cat le fac sa para service-urile. Insa de aici isi trag profiturile acestia“, mai spune Tudor Moldovan. Patronii atelierelor agreate de asiguratori nu castiga numai din piesele de schimb, ci si din serviciile de reparatii. Practic, sunt taxate mai multe servicii decat ar fi fost necesare pentru a remedia masina respectiva.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro