Potrivit datelor Gecad ePayment, vanzarile magazinelor online raportate in perioada 15 ianuarie - 14 februarie au fost cu 21% mai mari decat cele din luna decembrie, fiind inregistrate in total 40.400 de tranzactii, cu o valoare medie de circa 84 euro fiecare, anunta NewsIn.

"Principalul motiv pentru cresterea de anul acesta este progresul inregistrat anul trecut cand piata a atins 35 milioane euro si cresterea increderii publicului in aceasta metoda de plata. Astfel, daca in perioada sarbatorilor de iarna 2007, valoarea medie a unei tranzactii s-a ridicat la suma de 72 euro, in perioada 15 ianuarie - 14 februarie, aceasta s-a apropiat de 84 euro", a explicat directorul de vanzari Gecad ePayment, Laurentiu Ghenciu.

Cele mai cautate servicii au fost ofertele agentilor economici din domeniul turismului si transporturilor, acestea avand o pondere de 32% din totalul vanzarilor. Sunt urmate la distanta de produse electronice mici, cu o pondere de 8% si de produse specifice evenimentului cu o pondere de 6%.

Numarul vanzarilor de Sfantul Valentin s-a dublat in perioada 15 ianuarie - 14 februarie, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

Gecad ePayment este integrator de solutii pentru comert electronic si lider pe piata romaneasca de sisteme de plati online.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.