El a mai precizat ca o masina noua este de cinci ori mai rezistenta la accidente decat una veche si este de preferat o taxa, intr-o varianta sau alta, decat eliminarea acesteia, care ar fi “o masura dezastru”. “Eu sustin taxa in principiu. Actuala varianta nu imi place nici mie, dar nici cea propusa de Ministerul Finantelor, dar sunt adeptul taxei. E o problema complexa si e greu de gasit o formula corecta si e imposibil de realizat una care sa multumeasca pe toti”, a mai precizat Stroe. Acesta a explicat ca in Europa circula acum 263 de milioane de masini, iar dintre acestea, 63 de milioane sunt mai vechi de 10 ani.
Despre autor:
Sursa: Gardianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro