Vanzarile Automobile Bavaria, cel mai mare dealer de automobile marca BMW si Mini din Romania, au crescut cu peste 60% anul trecut, marca dominanta in vanzari fiind BMW.
Marca BMW a inregistrat anul trecut o crestere a vanzarilor cu 60%, in timp ce pentru marca Mini vanzarile s-au dublat. In total, reteaua de dealeri a automobile Bavaria a vandut anul trecut 2.669 masini BMW si 195 de automobile Mini, peste tintele fixate la inceputul lui 2007 care indicau comercializarea a 2.000 de masini in total.
"Motivele pentru care ne mentinem vanzarile pe primul loc in topul segmentului includ investitiile constante in extinderea retelei de dealeri. Aveam previzionata o crestere de 20% la automobilele BMW, dar am depasit 60%", a declarat directorul general al retelei Automobile Bavaria Michael Schmidt.
Pe langa masinile noi, reteaua de dealeri a Automobile Bavaria a comerializat 600 de masini second-hand anul trecut. Motocicletele BMW, pentru care Automobile Bavaria este unic importator, au avut anul trecut 62 de noi clienti.
Despre autor:

Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Raportarea ESG și de ce este esențială pentru orice companie listată la bursă
Sursa: green.start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
Părintele Porfirie: Medicamentul şi marele secret pentru creşterea copiilor
Sursa: garbo.ro
-
CEC Bank, profit net de 54,2 milioane de lei în primul trimestru din 2022
Sursa: futurebanking.ro
-
Suflete pereche: Iubirea necondiționată dintre doi oameni
Sursa: kudika.ro
-
România a aprobat un nou ajutor umanitar pentru Ucraina. Ce trimite țara...
Sursa: wall-street.ro