Retelele de comert modern s-au extins, in 2007, cu 96 de noi magazine. Cu toate acestea, ritmul de extindere a lanturilor de magazine de tip modern trade a fost unul mai temperat comparativ cu cel din 2006 cand numarul de hipermarketuri a crescut de aproape patru ori.
Anul acesta, marele retailer Carrefour a deschis 4 noi magazine, la Braila, Cluj-Napoca, Iasi si Bucuresti. La inceputul anului, grupului francez isi propusese sa-si extinda reteaua cu trei magazine, doua la Iasi si unul la Cluj-Napoca, investitia medie pentru fiecare dintre hipermarketuri fiind evaluata la 20 de milioane de euro.
Reteaua de hipermarketuri Carrefour va atinge, in 2009, un numar de 20 de magazine, compania continuandu-si expansiunea teritoriala prin planuirea deschiderii a inca 9 noi magazine, atat in Capitala, cat si in provincie, potrivit declaratiilor directorului general al companiei, Jacobo Caller.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro