Diferenta de pret dintre generatiile diferite ale aceluiasi model le propulseaza pe cele mai vechi in topul achizitiilor

Doua marci, prezente in primele zece in clasamentul importatorilor cu cele mai mari vinzari, comercializeaza fiecare pe piata romaneasca, concomitent, doua modele din generatii diferite. Clientii din Romania au ales sa cumpere insa mai multe unitati ale generatiei anterioare decit ale celei mai noi.

Cel mai bun exemplu in acest sens il constituie marca Opel. Modelul Astra Classic II se afla pe locul al treilea in clasamentul privind cel mai bine vindute modele din import la sfirsitul primelor noua luni din acest an, in urcare cu trei pozitii fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cresterea de peste 79% s-a tradus printr-un volum de vinzari de 6.971 de unitati, potrivit Asociatiei Producatorilor si Importatorilor de Automobile (APIA). In segmentul din care face parte, cel al masinilor compacte, Astra Classic II se afla pe locul al doilea. Primul loc este ocupat de Renault Megane, cu 8.628 de unitati.

Noul Opel Astra nu s-a bucurat de aceeasi trecere in rindul clientilor din Romania. Cu un ritm de crestere de aproape 50% in primele noua luni din 2007, noua Astra a fost comercializata in 2.372 de unitati, ocupind locul al optulea in clasamentul celor mai bine vindute masini compacte din import. Astra Classic II cu cinci usi costa in versiunea de baza, echipata cu motorul de 1,4 litri pe benzina de 90 de cai-putere, 9.471 de euro, fara TVA, sau 11.270 de euro, cu TVA. Noul Astra, tot cu cinci usi, cu aceeasi motorizare, are un pret de baza de 11.353 de euro fara TVA sau 13.510 euro cu TVA.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.