Romania a pierdut in ultimii ani increderea turistilor germani inclusiv la ospitalitate, gastronomie si turismul cultural, puncte tari ale turismului romanesc pana acum, insa litoralul este principalul vinovat, releva studiul "Romania vazuta de tour-operatorii germani", realizat de WBF/GTZ Romania

Potrivit studiului, gradul de multumire al turistilor germani a inregistrat o scadere constanta in ultimii trei ani. "Turistii germani s-au obisnuit sa priveasca Romania altfel decat ca pe o tara exotica din Europa de Est si asteapta acum conditii asemanatoare cu cele din alte destinatii", a declarat reprezentantul GTZ, Carmen Chasovschi, potrivit NewsIn.

Lipsa de competitivitate a litoralului romanesc reprezinta motivul pentru care trei din cei mai importanti tour-operatori germani - FTI, Neckermann, TUI - care detin 50% din piata turistica germana, au parasit Romania.

Nemultumirile germanilor vin, in primul rand, din calitatea slaba a serviciilor, infrastructura precara, dar si a faptului ca restaurantele romanesti se orienteaza mai mult spre gastronomia internationala, in detrimentul celei traditionale. "Mancarea este naturala si gustoasa, insa nu poate fi gasita tot timpul si este servita rece. De asemenea, serviciile de masa din hoteluri sunt, in general, mai proaste decat in restaurante, modul de preparare al carnii si legumelor lasa de dorit, micul dejun este de slaba calitate, iar muzica este prea tare in restautrante", sunt cateva din nemultumirile turistilor germani cuprinse in raport.

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street