Titlul de “Masina anului in Europa” este unul foarte ravnit printre producatorii din lumea auto, departamentele de vanzari folosind aceasta distinctie ca pe un important instrument de marketing

Dincolo de calitatile obiective luate in calcul de juriu si resimtite de viitori posesori, marketeri mizeaza pe efectul placebo generat in randul cumparatorilor de aceasta titulatura.
Cei sapte pretendenti la titlul de Masina Anului in Europa In acest an, concurenta se anunta stransa, pentru ultima etapa ramanand in cursa doar sapte modele din cele 35 selectionate la inceputul competitiei. Cei sapte candidati sunt, in ordine aleatoare : Fiat 500, Mazda 2, Ford Mondeo, Mercedes-Benz C-Class, Peugeot 308, Nissan Qashqai si Kia cee'd. Rezultatul final va fi anuntat pe data de 17 noiembrie.

Favoritii certi pentru acest an sunt Fiat 500 si Ford Mondeo. Citadiana italiana, facuta in Polonia, a creat in momentul lansarii un entuziasm nemaintalnit in peninsula, inregistrandu-se inainte de lansarea oficiala 25.000 de precomenzi. Valul de aprecieri pozitive a cuprins apoi intreg continentul, urmasul lui Topolino, fiind rasfatatul saloanelor auto din aceasta toamna. La SIAB Fiat 500 a atras numeroase priviri, devenind vedeta standului Autoitalia.

In Romania modelul de clasa mica ar putea ajunge cu laurii cuveniti pentru “Masina anului in Europa”, primele unitati poposind in showroom-urile noastre de abia in primavara anului viitor, datorita cererii coplesitoare de pe pietele deja penetrate. Ford Mondeo este considerat, conform presei occidentale, unul dintre cele mai reusite modele, care poarta ovalul albastru, din istorie. Modelul prezent la standul Ford din cadrul salonului bucurestean nu s-a bucurat de acelasi interes din partea publicului, fiind deja o prezenta constanta pe strazile noastre.

Specialistii de vanzari din Romania confirma faptul ca aceasta distinctie aduce un capital de imagine important si este un bun argument la vanzare. Clientii romani, de asemenea, iau in calcul acest criteriu la alegerea unui nou model, conform acelorasi surse din domeniul auto.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.