Mai putin de 10% dintre respondenti au optat pentru un asigurator convins fiind sa faca acest pas de reclamele vazute la televizor. Publicitatea plasata in presa scrisa se pare ca este si mai putin convingatoare, de vreme ce a reusit sa impresioneze 2,3% dintre intervievati, in vreme ce reclamele radiofonice au atras putin peste 10% dintre cei care au incheiat un contract de asigurare, se arata in studiul realizat de 1 asig.ro. Familia, vecinii sau prietenii raman cele mai convingatoare surse, avand o pondere de 22,7%. Cele mai sigure informatii sunt considerate a fi cele oferite de consultantul in asigurari, apreciaza 64,8% dintre respondentii studiului mentionat anterior. Totusi, reclamele stimuleaza interesul viitorilor asigurati si, speculata abil de companie, poate conduce la semnarea unei polite.
Trebuie mentionat ca arbitrul pietei a inasprit conditiile privind profesionalizarea agentilor de asigurari. Totodata, Comisia de Supraveghere a Asigurarilor a interzis vanzarea politelor la coltul strazii.
Despre autor:
Sursa: Curentul.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro