Edilii Capitalei si operatorii din turism vor sa atraga turistii straini in "micul Paris" cu o brosura si un ghiseu de informare
Primaria Capitalei impreuna cu principalii actori de pe piata turismului au decis ca este momentul sa se ocupe si de viitorul turistic al Bucurestiului, deoarece veniturile din turism sunt zero, desi exista un potential ridicat, spun ei. "Bucurestiul are nevoie sa devina o destinatie turistica deoarece, in structura veniturilor, in comparatie cu alte capitale europene, incasarile din turism tind catre zero. Bucurestiul are toate premisele sa devina o destinatie turistica, si nu doar una de business", a declarat Adriean Videanu, primarul general al Capitalei. Actorii implicati cred ca pentru inceput nu este nevoie de bani, ci de o mai buna comunicare. "Este foarte importanta investitia in resursa umana. Ultima grija o reprezinta banii", a spus Dragos Michael Anastasiu, presedintele Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT).


PROMISIUNI. Pentru inceput, atacam piata exterma a turismului cu promisiunea ca pana la finele anului vom avea un centru de informare turistica functional la fostul restaurant Sincron, o brosura si o noua Directie pentru dezvoltarea turismului, infiintata in cadrul Primariei Capitalei. "Momentan nu stim exact ce evenimente culturale se vor organiza anul viitor, desi toate aceste informatii ar trebui transmise deja, pentru a fi incluse in ghidurile de promovare internationale. La noi exista o foarte mare lipsa de comunicare intre factorii implicati in turism", a declarat Dragos Michael Anastasiu.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.