Dupa gasirea bancii, urmatorul pas il reprezinta obtinerea documentatiei necesare realizarii dosarului de credit, precum si semnarea cererii de credit. Documentele necesare sint cererea de credit completata si semnata de catre toti participantii cu venituri, actele de identitate si documentele de venit. In acelasi timp, clientul trebuie sa prezinte documente care atesta obiectul creditului si valoarea investitiei. Unul dintre acestea este, in cazul achizitionarii unui apartament, precontractul de vinzare-cumparare pentru imobilul cumparat, care trebuie sa cuprinda valoarea de vinzare, modalitatea de plata si valoarea avansului achitat in cazul in care clientul participa cu avans. „Anterior semnarii contractului de credit, clientul incheie asigurarile necesare, cum sint asigurarea de deces, de invaliditate permanenta sau asigurarea imobilului ipotecat“, spune Traian Traicu, purtatorul de cuvint al BRD-Groupe Societe Generale. In aceasta etapa, dosarul va fi depus la banca. Institutia financiara preaproba creditul solicitat, clientul urmind sa isi gaseasca o locuinta.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro