Desfacerea produselor intr-un spatiu civilizat si siguranta unui flux continuu de clienti au tarife piperate: cu 10.000 de euro este taxata doar intrarea in marile magazine.
Un producator de sucuri nou-intrat pe piata romaneasca plateste in primul an - daca lanseaza, de exemplu, doua tipuri de produse - circa 200.000 de euro pentru a-si asigura prezenta pe rafturile tuturor lanturilor reprezentative de magazine de mare suprafata de la noi, rezulta din datele furnizate de clientii retailerilor.

Prezenta pe rafturile lanturilor de magazine de mare suprafata aduce producatorilor un plus de siguranta ca produsele lor vor avea clientela, insa tarifele sunt prohibitive pentru micii producatori: 10.000 de euro costa doar prima intrare a unei companii in magazin.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.