Tarile din zona post-comunista vor inregistra anul acesta o crestere de 20% a pietei de publicitate, generand incasari de 19 miliarde de dolari, fata de tarile din Vechea Europa, unde advertising-ul va creste cu doar 4%, se arata intr-un raport emis de cel mai mare grup de media din lume, GroupM.

Noua Europa vs. Occident in advertising Publicitatea tine pasul cu cresterea puternica a economiei globale, in ciuda inflatiei persistente, se arata in studiul ''This Year, Next Year'', facut public de GroupM, pe baza datelor inregistrate in primul semestru. Potrivit acestuia, piata mondiala de publicitate va creste cu 6% in 2007, pana la 433 de miliarde de dolari, respectiv cu 7% in 2008, echivalentul a 462 de miliarde de dolari.

Numarul unu in topul incasarilor din publicitate este ocupat de America de Nord, cu estimari de 167 de miliarde de dolari pentru anul acesta. Europa Occidentala este urmatoarea la rand, cu incasari de 112 miliarde de dolari in 2007 si 116 miliarde anul viitor.

Cu al sau reviriment de 20%, Noua Europa creste mai repede decat America Latina, cea mai mare parte a veniturilor revenind Rusiei, tara care ocupa locul 12 in clasamentul general.


Despre autor:

Wall-Street

Citeste articolul integral in Wall-Street

Sursa: Wall-Street


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.