La 34 de ani de la inaugurare, centrul comercial crescut in comunism se modernizeaza: va avea fatada multimedia si un nou design interior.
Cocor, magazinul cladit in plina Epoca de Aur si la indicatiile precise ale Tovarasului, vrea sa-si resusciteze brandul pana la sfarsitul anului 2008. Cocor „va da din aripi” ca sa-si faca loc pe piata capitalismului, printre mallurile care cresc in Capitala. Ca „sa-si ia zborul” il ajuta actionarii companiei, cu o investitie totala de 27 milioane euro.

Galeriile comerciale vor fi recompartimentate, cladirea va fi imbracata in panouri publicitare imense intocmai ca la marile centre comerciale din Londra si New York, iar in spatele magazinului va creste o parcare cu 250 de locuri. Cocor va fi un centru comercial de cinci stele, care ar putea atrage, pe viitor, multe branduri de lux.

Multi clienti din provincie

Aproximativ 10.000 de persoane trec pragul din mozaic al magazinului Cocor in fiecare zi, potrivit presedintelui Consiliului de Administratie, Dan Barbulescu.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.