Cotidianul "The New York Times" si-a redus formatul, incepand de astazi, pentru a scadea cheltuielile de productie cu aproximativ 10 milioane de dolari pe an, informeaza editia online a "The Wall Street Journal".

Noul format al cotidianului "The New York Times" are o latime cu 1,5 inch (aproximativ 3,8 centimetri) mai mica, conform NewsIn.

In urma cu doua saptamani, New York Times Company a anuntat ca veniturile sale din al doilea trimestru al acestui an au scazut din cauza vanzarilor mai slabe de publicitate. Acestea au scazut cu 3,7% comparativ cu al doilea trimestru al anului 2006 si au ajuns la o valoare de 789 de milioane de dolari.

"The New York Times" este cel mai vandut cotidian metropolitan din Statele Unite si face parte din trustul New York Times Company, unul dintre cele mai mari grupuri americane de presa. Acesta detine peste 20 de ziare, printre care "International Herald Tribune" si "The Boston Globe", si mai multe zeci de site-uri, printre care NYTimes.com, Boston.com si About.com.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.