Berea Golden Brau, fabricata de imbuteliatorul Heineken Romania, este marca din segmentul popular (mainstream) al pietei romanesti de bere cu cele mai mari vanzari, rezulta dintr-un studiu realizat de compania de cercetare Canadean, pentru 2006.
Potrivit cercetarii, romanii au baut anul trecut circa 1,46 milioane de hectolitri de Golden Brau. Rezultatele la vanzari inregistrate de principala marca de pret mediu a companiei Heineken rivalizeaza cu cele 130 de milioane de litri de apa minerala comercializate anul trecut de cea mai populara marca de apa minerala de la noi, Izvorul Minunilor.
Proportiile aproape egale ale volumelor vandute de cele doua marci - una din industria berii si cealalta din apa minerala - nu reprezinta o particularitate a anului trecut: producatorii de bere si-au vazut afacerile crescand constant in ultimii ani, iar salturile n-au fost decat in foarte putine cazuri mai mici de 20%. Estimarile principalilor imbuteliatori de bere indica faptul ca romanii vor consuma bere de 1 miliard de euro in acest an.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
A scăzut încrederea în economie
Sursa: futurebanking.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Shimbări la vârful Allianz-Țiriac Pensii Private: Virgil Ichim pleacă de la...
Sursa: wall-street.ro