Business4 August 200700:17

Lectura de un minut

Se bea Golden Brau cat Izvorul Minunilor, apa etalon din segmentul mediu.

Berea Golden Brau, fabricata de imbuteliatorul Heineken Romania, este marca din segmentul popular (mainstream) al pietei romanesti de bere cu cele mai mari vanzari, rezulta dintr-un studiu realizat de compania de cercetare Canadean, pentru 2006.

Potrivit cercetarii, romanii au baut anul trecut circa 1,46 milioane de hectolitri de Golden Brau. Rezultatele la vanzari inregistrate de principala marca de pret mediu a companiei Heineken rivalizeaza cu cele 130 de milioane de litri de apa minerala comercializate anul trecut de cea mai populara marca de apa minerala de la noi, Izvorul Minunilor.

Proportiile aproape egale ale volumelor vandute de cele doua marci - una din industria berii si cealalta din apa minerala - nu reprezinta o particularitate a anului trecut: producatorii de bere si-au vazut afacerile crescand constant in ultimii ani, iar salturile n-au fost decat in foarte putine cazuri mai mici de 20%. Estimarile principalilor imbuteliatori de bere indica faptul ca romanii vor consuma bere de 1 miliard de euro in acest an.

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.