In trei ani, Wizz Air a ajuns lider in Europa Centrala si de Est pe piata de low cost, dar mai are de depasit nemultumirile clientilor.

Problemele tehnice, cursele intarziate sau plangerile din partea calatorilor nu ii impiedica pe reprezentantii Wizz Air sa-si faca planuri mari pentru piata din Romania in urmatorii ani. Din oc-tombrie, compania anunta zboruri spre noi destinatii: Liverpool, Parma sau Valencia.

Povestea Wizz Air a inceput in 2003, cand sase angajati ai companiei de stat ungare Malev Airlines au decis sa-si faca o afacere pe cont propriu. Joszef Varadi, CEO Wizz Air, a ajuns la Malev in 2001, dupa o experienta ca director de marketing la Procter&Gamble si in scurt timp a ajuns in fruntea operatorului national din Ungaria.

„Atunci au aparut si scandalurile in jurul companiei, legate de interesele politice ale autoritatilor din Ungaria, si a decis sa paraseasca compania. Dupa doi ani, timp in care am lucrat cu Joszef Varadi, m-a convins sa parasesc si eu Malev Airlines”, povesteste Natasa Kazmer, directorul de comunicare al Wizz Air. Primul zbor Wizz Air este consemnat abia in mai 2004, nu din Budapesta, ci de pe aeroprtul din Cracovia.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.