Premierul a argumentat ca Tarom nu stie sa "profite de dezvoltarea traficului", prin urmare ruta Bucuresti-NewYork este acoperita doar de o companie privata (Delta Air Lines n.r.). Tariceanu si-a exprimat indoiala - intrebat fiind cand va introduce Tarom o ruta Bucuresti - Lisabona - ca acest lucru se va intampla. "Cand Tarom va avea mai multe avioane... sigur ca da. Insa am o temere ca nu va reusi sa faca acest lucru, pentru ca Tarom este exemplul care arata ca o companie de stat nu poate functiona dupa standardele unei companii private".
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro