Daca sistemul constata ca un consumator a cumparat ciocolata in mod frecvent atunci cand a trecut pe la magazin, urmatoarea data cand acesta va accesa Store Assistant, acesta ii va afisa in special preturile la ciocolata. Pe deasupra, daca magazinul are un stoc mare dintr-un anumit produs, sistemul le va afisa tuturor celor ce il acceseaza o reteta care sa contina produsul respectiv, dar si o nota prin care ii anunta ca exista reduceri la acest produs si locul unde poate fi gasit in magazin.
Despre autor:
Sursa: Evenimentul Zilei
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Avionul care ar fi dispărut în 1955 și ar fi reapărut în 1985. Adevărul din...
Sursa: garbo.ro
-
Când se pune busuioc sub pernă de Sfântul Andrei. Respectă acest ritual dacă...
Sursa: kudika.ro