Cardurile cobranded ofera aceleasi facilitati de finantare ca si cele standard, insa au si unele facilitati suplimentare - de la reduceri la cumparaturi pana la acordarea de puncte de loialitate care in final pot aduce discounturi sau chiar produse.
Potrivit unui studiu realizat pe conso.ro, unul dintre primele carduri cobranded a fost lansat de Raiffeisen in colaborare cu Vodafone. Clientii care folosesc acest card pentru plati la comercianti primesc automat puncte de loialitate.
La prima utilizare, cardul aduce din start 500 de puncte, iar apoi, la fiecare 10 lei cheltuiti, clientul acumuleaza cate 5 puncte. Acestea pot fi folosite pentru a cumpara mobile subventionate de la Vodafone, pentru a plati minute de convorbiri, reduceri la abonamente, extraoptiuni si alte produse.
Despre autor:
Sursa: Gandul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro