Doar una din patru persoane care lucreaza in domeniul publicitatii este familiarizata cu avantajele aduse de expunerea pe Internet. Aceasta este concluzia unui sondaj realizat de agentia de publicitate online Imedia Network, pe un esantion de 50 de companii de publicitate si firme mari sau mijlocii. "Exista o inertie generalizata in publicitate", apreciaza Val Voicu, directorul Imedia. Potrivit acestuia, romanii din industria de publicitate nu sint receptivi la nou. Publicitatea online este cunoscuta ca fiind una dintre cele mai ieftine modalitati de promovare a unui serviciu sau produs, avind, de asemenea, avantajul unei bune interactiuni cu publicul vizat. "O firma mare sau medie, pentru a fi concurentiala, trebuie sa tina pasul cu ultimele tendinte. Daca nu este prezenta pe Internet, o firma poate pierde atit din vinzari, dar si ca imagine", spune Voicu. Piata publicitatii online a ajuns in primele luni ale acestui an la 400.000 de euro si se estimeaza ca in urmatoarele trei luni aceasta va atinge pragul de 5-600.000 de euro. De asemenea, potrivit Imedia Network, in anul 2005 piata de profil este estimata la 2,5 milioane de euro.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.